Про виконання бюджету району за 2018 рік

 В цілому по району за 2018 рік виконання плану надходжень по доходах становить 102,9%.  При плані 374864,92 тис. грн  фактично надійшло 385626,25 тис. грн. Забезпечили  виконання плану надходжень по доходах загального фонду всі сільські бюджети та районний бюджет. Міський  бюджет виконано на 99,8%.

За 2018 рік дохідну частину зведеного бюджету району загального фонду (без   врахування  трансфертів)  виконано на 108,4%. При плані 133198,87 тис. грн фактично надійшло 144342,58 тис. грн, що на 26757,90 тис. грн більше, ніж сума надходжень за  минулий рік.

За 2018 рік до загального фонду районного бюджету (без  врахування  трансфертів)  надійшло коштів в сумі 87936,39 тис. грн при  плані надходжень 81655,42 тис. грн (107,7%),  що  на  21835,25 тис. грн  більше  в  порівнянні з  сумою  надходжень  за   минулий рік.  

Міський бюджет за 2018 рік (без урахування трансфертів) виконано на 99,8% (невиконання становить 39,5 тис. грн). Основною причиною невиконання  є ненадходження доходів по єдиному податку з юридичних осіб в зв’язку з  неплатоспроможністю підприємств та по земельному податку з фізичних осіб (надходження планувалися більші у зв’язку з тим, що Хорольською міською радою подані позови до суду на фізичних осіб, що не сплачують даний податок багато років, до кінця 2018 року ухвал по даним справам не було). При плані 20535,43 тис. грн надійшло 20495,96 тис. грн, що на 4165,26 тис. грн більше надходжень  минулого року.

До сільських бюджетів надійшло 35910,22 тис. грн, що становить 115,8% плану та на 757,38 тис. грн більше минулого року. Виконання планових призначень по доходам загального фонду (без урахування трансфертів) забезпечили всі сільські бюджети: Андріївська сільська рада – 121,7%, Вишняківська – 146,9%, Мусіївська – 107,7%, Петракіївська – 105,4%,  Вишнева – 129,2%, Староаврамівська – 105,8%, Трубайцівська – 117,1%, Хильківська – 130,8%, Штомпелівська – 115,2%, Ялосовецька – 113,3%.

Основним джерелом доходної частини загального фонду є надходження податку на доходи фізичних осіб, що становлять 60,8% від загальної суми надходжень. Значну питому вагу займають також надходження по податку на майно – 11,1%, єдиного податку – 17,8% та акцизного податку з реалізації суб`єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів – 8,9%.

За 2018 рік податку на доходи фізичних осіб при плані  81552,22 тис. грн фактично надійшло 87839,67 тис. грн або це становить 107,7% до річного плану, що на 21878,40 тис. грн більше в порівнянні з  минулим роком.

За 2018 рік податку на майно надійшло в сумі  15984,86 тис. грн, що становить 104,7% плану та на 1862,50 тис. грн більше надходжень за  минулий рік.

 По єдиному податку  фактично надійшло 25869,54 тис. грн, що на 5437,22 тис. грн більше надходжень за  минулий рік. З них єдиного податку з юридичних осіб надійшло 1734,90 тис. грн, що становить 108,5 % до річного плану та на 362,24 тис. грн більше надходжень за минулий рік. По єдиному податку з фізичних осіб надійшло 11630,39 тис.грн, що становить 100,9% до річного плану та на 2435,20 тис. грн більше надходжень за минулий рік.  Фіксованого сільськогосподарського податку надійшло 12504,26 тис. грн, що становить 126,0% до річного плану та на 2639,78 тис. грн більше надходжень за  минулий рік.

По акцизному податку при плані 11910,84 тис. грн фактично надійшло 12955,05 тис. грн, що становить 108,8% річного  плану та на 2610,36 тис. грн менше надходжень за минулий рік.

Органами місцевого самоврядування, зокрема Хорольською міською радою, було надано КП «Комунсервіс» пільгу по платі за землю в розмірі 100%. Втрати бюджету за 2018 рік становлять 77,20  тис. грн.

За 2018 рік до бюджету району надійшло трансфертів до загального фонду з державного, обласного, міського, сільських та бюджетів ОТГ в сумі 237785,34  тис. грн при  плані  238167,72 тис. грн, в тому числі:

-         додаткова дотація з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров`я  -  5522,00 тис. грн, що становить 100% плану;

-         субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами – 228,04  тис. грн, що становить 99,7% плану;

-         освітня субвенція – 39704,60 тис. грн,  що становить 100% плану;

-         медична субвенція – 21598,60 тис. грн, що становить 100% плану;

-         субвенція з місцевого бюджету на виплату допомоги сім`ям з дітьми, малозабезпеченим сім`ям, особам, які не мають права на пенсію, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, тимчасової державної допомоги дітям, тимчасової державної соціальної допомоги непрацюючій особі, яка досягла загального пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату, допомоги по догляду за особами з інвалідністю  І чи ІІ групи внаслідок психічного розладу та ін. за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 40568,28 тис. грн, що становить 99,7%;

-         субвенція з місцевого бюджету на виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом «гроші ходять за дитиною», оплату послуг із здійснення патронату над дитиною та виплату соціальної допомоги на утримання дитини в сім’ї патронатного вихователя за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 486,69 тис. грн, що становить 93,2%;

-         субвенція з місцевого бюджету на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), управління багатоквартирним будинком, вивезення побутового сміття та рідких нечистот за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 106748,61 тис. грн, що становить 99,9 %;

-         субвенція з місцевого бюджету на надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 1970,00 тис. грн, що становить 99,5% плану;

-         субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері охорони здоров`я за рахунок коштів медичної субвенції – 7449,10  тис. грн, що становить 100% плану;

-         субвенція з місцевого бюджету на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 1006,60 тис. грн, що становить 100%;

-          субвенція з місцевого бюджету на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 256,29 тис. грн, що становить 99,9%;

-         субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій – 3067,00 тис. грн, що становить 100%;

-         субвенція з місцевого бюджету на проектні, будівельно-ремонтні роботи, придбання житла та приміщень для розвитку сімейних та інших форм виховання, наближених до сімейних, та забезпечення житлом дітей-сиріт, осіб з їх числа за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 521,33 тис. грн, що становить 100%;

-         дотація з місцевого бюджету за рахунок стабілізаційної дотації з державного бюджету – 148,40 тис. грн, що становить 100%;

-         інші субвенції в сумі 8509,80 тис. грн, що становить 97,7% (Хорольська міська рада – 412,81 тис. грн, сільські бюджети – 4717,26 тис. грн, ОТГ – 2713,27 тис. грн, обласний бюджет – 487,98 тис. грн, Семенівський район – 87,30 тис. грн, Семенівська  ОТГ – 91,18 тис. грн).

          За 2018 рік до спеціального фонду надійшло коштів 13914,99 тис. грн, при плані 8569,45 тис. грн. що становить 162,4% плану, а без врахування трансфертів в сумі 8014,99 тис. грн при плані 2545,90 тис. грн, що становить 314,8% плану.

          Основними платежами спеціального фонду є власні надходження бюджетних установ, кошти від продажу землі та цільові фонди, утворені органами місцевого самоврядування та місцевими органами виконавчої влади.

Екологічного податку надійшло 61,95 тис. грн, при плані 30,00 тис. грн, що становить 206,5% до плану та на 2,22 тис. грн більше в порівнянні з минулим роком.       

          Коштів від продажу землі надійшло 643,76 тис. грн, при плані 338,10 тис. грн, що становить 190,4% річного плану та  на 2953,50 тис. грн менше в порівнянні з минулим роком в зв’язку з продажем Хорольською міською радою  двох земельних ділянок в  минулому року.

До цільових фондів, утворених органами місцевого самоврядування   надійшло 542,47 тис. грн, при плані 491,30 тис. грн, що становить 110,4% та на 439,08 тис. грн більше, ніж сума надходжень за минулий рік.

Власні надходження бюджетних установ становлять  6750,08  тис. грн при плані 1677,50 тис. грн, що становить 402,4% до плану.

До спеціального фонду надійшло з сільських бюджетів за 2018 рік інших субвенцій в сумі 5900,00 тис. грн, при плані 6023,55 тис. грн, що  становить 97,9 % (Хорольська міська рада – 343,60 тис. грн,  ОТГ - 220,00 тис. грн, сільські бюджети – 2502,76  тис. грн, обласний бюджет – 2833,64 тис. грн).

За 2018 рік перераховано до державного бюджету реверсної дотації в сумі 2135,30  тис. грн, що становить 100 % до річного плану.

 

                            Видаткова частина бюджету району за 2018 рік по загальному фонду виконана на 98,7 % при уточненому плані на рік 370103,1 тис. грн  фактично використано 365321,3 тис. грн, в тім числі по галузях:

- державне управління - виконано на 98,0 % до річного плану, виконання становить 26297,9 тис. грн;

- освіта - виконано на 98,8 %,   виконання становить 86462,3 тис. грн;

- охорона здоров’я – виконано на 98,8 %,  використано 45515,7 тис. грн;

- соціальний захист та соціальне забезпечення - на 99,7 %,  використано 161939,4 тис. грн, з них на надання пільг та субсидій пільговим категоріям громадян  в сумі 108655,6 тис. грн, на допомоги сім’ям з дітьми в сумі 40568,3 тис. грн;

- культура на 99,7 %,  використано 9053,0 тис.  грн;

- фізична культура і спорт – на 94,3 %,  використано 1872,9 тис. грн; 

- житлово-комунальне господарство  - на 96,0 % , використано 8974,2 тис. грн;

- економічна діяльність – на 93,6 %, використано 12486,0 тис. грн;

- інші видатки – використано 12719,9 тис. грн, з них інші субвенції 5130,1 тис. грн.

          По спеціальному фонду видатки склали 33489,9 тис. грн при річному плані  35447,3 тис. грн, що становить 94,5 %, з них:

- на державне управління використано 786,4 тис. грн, при річному плані 900,2 тис. грн;

- на освіту використано 4457,3 тис грн, при річних призначеннях 4985,0 тис. грн; 

- на охорону здоров’я  використано 6508,9 тис. грн, при річних призначеннях 6528,9 тис. грн;

- на соціальний захист та соціальне забезпечення використано 231,6 тис. грн, при річному плані 244,3 тис. грн;

- на культуру і мистецтво використано 885,5 тис. грн, при річних призначеннях 918,6 тис. грн;

- на житлово-комунальне господарство використано 2138,2 тис. грн, при річному плані 2144,1 тис. грн;

- на економічну діяльність використано 15460,4 тис. грн, при річному призначенні  19560,8 тис. грн;

- на інші видатки використано 3021,6 тис. грн, з них інші субвенції 2921,0 тис. грн.

         У 2018 році з районного бюджету виділені кошти на фінансування 26 програм, затверджених сесіями районної ради, в сумі 19457,2 тис. грн. За  2018 рік використано 19132,2  тис. грн, в тому числі:

-  програма відзначення пам’ятних дат, ювілеїв та інших заходів на 2014-2018 роки  61,2 тис. грн;

- програма підтримки ветеранської діяльності на 2016-2018 роки 224,9 тис. грн;

- програма архівної справи у Хорольському районі на 2017-2019 роки 51,8 тис. грн;

- комплексна програма профілактики правопорушень на 2016-2020 роки 25,0 тис. грн;

- районна програма підтримки та розвитку Хорольського районного радіомовлення на 2016-2020 роки 54,0 тис. грн;

-         комплексна програма підтримки та розвитку матеріально-технічної бази підприємств, установ та організацій, що перебувають у спільній власності територіальних громад району на 2016-2020 роки 697,5 тис. грн;

-       програма соціального захисту населення  в сумі 3425,2 тис. грн;

-       програма організаційно-фінансового забезпечення оприлюднення інформації про діяльність органів державної влади та органів місцевого самоврядування у 2018 році 200,0 тис. грн;

-       програма „Територіальна оборона” Хорольського району на 2018 рік 100,0 тис. грн;

-       програма „Питна вода України” на 2006-2020 роки 59,7 тис. грн;

-       програма оздоровлення та відпочинку дітей на 2015-2019 роки 459,8 тис. грн;

-       районна комплексна програма підготовки молоді до військової служби та її призову до лав Збройних сил України на 2016 – 2020 роки 150,7 тис. грн;

-       районна програма „Опікуємося освітою” на 2017-2020 роки 3657,0 тис. грн;

-       програма розвитку культури і туризму в Хорольському районі на  2016 – 2020 роки 997,6 тис. грн;

-       програма правової освіти населенню Хорольського району на 2017-2020 роки 3,7 тис. грн;

-       програма підтримки аграрного комплексу Хорольського району за пріоритетними напрямками на період до 2020 року 30,0 тис. грн;

-       програма підтримки соціально-економічного розвитку Хорольського агропромислового коледжу Полтавської державної аграрної академії на 2017-2021 роки 380,0 тис. грн;

-       районна програма розвитку фізичної культури і спорту на 2016 – 2020 роки 289,9 тис. грн;

-       програма економічного і соціального розвитку Хорольського району на 2018 рік 1376,2 тис. грн.;

-       програма сприяння функціонування центру надання адміністративних послуг районної державної адміністрації на 2017-2018 роки 10,0 тис. грн;

-       програма забезпечення медичних працівників Хорольського району службовим житлом на 2018-2021 роки 12,6 тис. грн.;

-       комплексна програма медичного забезпечення населення Хорольського району на 2016-2020 роки 3946,8 тис. грн;

-       комплексна програма розвитку та підтримки комунального некомерційного підприємства „Хорольський районний центр первинної медико-санітарної допомоги” Хорольської районної ради Полтавської області на 2018-2020 роки 1745,6 тис. грн;

-       програма розвитку цивільного захисту населення Хорольського району на 2013-2016 роки 30,0 тис. грн.;

-     програма забезпечення виконання Хорольською районною державною адміністрацією делегованих районною радою повноважень на 2018 рік 1143,0 тис. грн.

         По спеціальному фонду районного бюджету  на надання державного  пільгового кредиту індивідуальним сільським забудовникам в 2018 році було передбачено кошти сумі 14000,00 грн, які були перераховані організації, що надає кредити сільським забудовникам. Крім цього 27 грудня 2018 року було отримано кошти на надання державного пільгового кредиту індивідуальним сільським забудовникам в сумі 12220,00 грн, які будуть направлені на надання кредитів у 2019 році.

 Видаткова частина загального фонду  в розрізі бюджетів виконана по районному бюджету на 99,1 % при плані 319370,6 тис. грн, фактично використано 316565,1 тис. грн, по міському бюджету на 97,47 %  при плані 16867,5 тис. грн  фактично використано 16427,5 тис. грн, по сільських бюджетах на 98,7 %  при плані 33865,0 тис. грн  фактично використано 32328,7 тис. грн.

         На  захищені видатки використано 333729,3 тис. грн, що становить 91,4 % обсягу загального фонду бюджету району, в тому числі на заробітну плату з нарахуваннями  спрямовано 109844,9 тис. грн, що становить  29,7 % видатків загального фонду зведеного бюджету району.

Протягом 2018 року на видатки додатково направлено вільний залишок бюджетних коштів,  що утворився станом на 01 січня 2018 року в загальній сумі 16466,3 тис. грн (з районного бюджету в сумі 1085,8 тис. грн, з міського бюджету 2797,0 тис. грн, з сільських бюджетів 12583,5 тис. грн)  та перевиконання доходної частини загального фонду місцевих бюджетів в загальній сумі 21737,7 тис. грн (з районного бюджету в сумі 10655,4 тис. грн, з міського бюджету 7385,4 тис. грн, з сільських бюджетів 3696,9 тис. грн). 

Додатково направлено оплату праці та нарахування 4289,9 тис. грн, на оплату комунальних послуг та енергоносіїв в сумі 771,5 тис. грн, на медикаменти і перев’язувальні матеріали 529,1 тис. грн, на харчування 217,6 тис. грн, на капітальні видатки направлено 14268,8 тис. грн, на інші видатки направлено 18127,1тис. грн.

Станом на 1 січня 2019 року відсутня кредиторська  заборгованість бюджетних установ за використані  енергоносії та з виплати заробітної плати працівникам бюджетної сфери. На звітну дату допущено кредиторську заборгованість за надані пільги та субсидії населенню,  які фінансуються за рахунок субвенції з Державного бюджету,  в загальній сумі 9184,8 тис. грн, в тому числі:

-         пільги – 74,4 тис. грн;

-         субсидії – 9110,4 тис. грн.

         Протягом 2018 року фінансування бюджетних установ проводилося відповідно до зареєстрованих в державному казначействі зобов’язань в межах кошторисних призначень та плану асигнувань.

 

         Керівникам бюджетних установ, що фінансуються з районного бюджету, міським, сільським головам рекомендовано не допускати дебіторської та кредиторської заборгованості на звітні дати на протязі 2019 року та досягти якісного виконання доходної та видаткової частин відповідних бюджетів.