Оголошення,повідомлення та інша інформація

Витяг

з протоколу конкурсної комісії

від 08.02.2018 року № 3.

 

1.Переможцем конкурсного відбору на посаду директора Мусіївської загальноосвітньої школи 1-3 ступенів Хорольської районної ради Полтавської області визначити директора Донець Наталію Василівну.

2.Внести пропозицію голові Хорольської районної ради розглянути на 22 сесії районної ради сьомого скликання кандидатуру Донець Н.В. на заміщення вакантної посади директора Мусіївської загальноосвітньої школи 1-3 ступенів Хорольської районної ради Полтавської області , як таку що успішно пройшла конкурсний відбір.

 

Голова конкурсної комісії ,

заступник голови районної ради                                                                                  Р.М.Гловацький.

Лубенська ОДПІ повідомляє.

 

1. Понад 1,6 мільярда гривень надходжень сплатили до бюджетів платники Лубенської ОДПІ за 2017 рік

А саме, як повідомив начальник Лубенської ОДПІ Головного управління ДФС у Полтавській області Олександр Коломієць, за підсумками роботи впродовж 2017 року до бюджетів усіх рівнів платниками податків Лубенської ОДПІ сплачено понад 1 млрд. 665 млн.грн. платежів, в тому числі до загального фонду державного бюджету – 706 млн. 194 тис.грн.

До загального фонду державного бюджету впродовж дванадцяти місяців 2017 року збір по податках склав: по податку на прибуток – 30,6 млн.грн., ПДВ – більш ніж 387 млн. 939 тис.грн., рентній платі за користування надрами – більш ніж 29 млрн. 976 тис.грн., податку на доходи фізичних осіб – 251 млн. 118,3 тис.грн., в тому числі по військовому збору – 54,4 млн.грн., акцизному податку з вироблених в Україні підакцизних товарів (продукції) – 181,3 тис. гривень.

У порівнянні з відповідним періодом минулого року забезпечено приріст надходжень до загального фонду державного бюджету на 29,1 відсотки. За січень-грудень 2017 року до місцевих бюджетів надійшло 945 млн. 537 тис.грн. платежів.

З них: податку на доходи фізичних осіб – близько 580 млн. 149 тис.грн.; податку на прибуток – 3,6 млн.грн.; податку на майно – 171,0 млн.грн., в тому числі по земельному податку та орендній платі – 164,3 млн.грн.; єдиному податку – 159,7 млн.грн., в тому числі: з юридичних осіб – 9,5 млн.грн., з фізичних осіб – 62,9 млн.грн., з сільськогосподарських товаровиробників, у яких частка сільськогосподарського товаровиробництва за попередній податковий (звітний) рік дорівнює або перевищує 75 відсотків – 87,3 млн.грн.; акцизному податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів – 22,4 млн. гривень. У порівнянні із відповідним періодом минулого року забезпечено приріст надходжень до місцевих бюджетів на 24,6 відсотків.

Лубенська ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області

 

2. Потрібна довідка про доходи – скористайтесь сервісом “Електронний кабінет платника” Для зручності платників податків Державною фіскальною службою України запроваджено сервіс «Електронний кабінет платника» (далі - ЕКП).

Скористатися ним можливо цілодобово як з персональних комп’ютерів так і з смарт-пристроїв.

Працює сервіс безкоштовно та дає змогу економити час. Електронний кабінет має функціональні частини: відкрита (загальнодоступна) та приватна (особистий кабінет).

За допомогою даного сервісу можливо сформувати та надіслати до органів ДФС електронні документи, у тому числі податкову звітність, запити на отримання інформації, заяви для реєстрації платником окремих податків.

Крім того, платники можуть через ЕКП зареєструвати податкові накладні/розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та Єдиному реєстрі акцизних накладних, скористатися сервісами систем електронного адміністрування ПДВ та реалізації пального.

Дуже зручно й те, що скориставшись ЕКП платник може у режимі реального часу отримати доступ до особистої інформації, а саме: отримати відомості про суми отриманих доходів і утриманих податків, стан поданої звітності та інші відомості.

Вхід до «Електронного кабінету платника» здійснюється за адресою: http://cabinet.sfs.gov.ua та через офіційний веб-портал ДФС з використанням електронно-цифрового підпису (ЕЦП) будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів.

 

3. Про роботу з надання Лубенською ОДПІ адміністративних послуг за 2017 рік За січень – грудень 2017 року

Центри обслуговування платників (далі ЦОП), які функціонують при Лубенській ОДПІ Головного управління ДФС у Полтавській області, відвідало 144779 платників податків – підприємців та юридичних осіб, а також пересічних громадян.

Персоналом ЦОП в звітному періоді надано 35075 адміністративних послуг.

За звітний період вагому частину в наданих адміністративних послугах складає видача відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків – 13587 послуг, видача карток платника податків і внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки – 11276 послуг.

Також, фахівці Центрів надали 3369 витягів з реєстру платників єдиного податку, зареєстрували 1552 платника єдиного податку, 1616 книг обліку розрахункових операцій, 1288 книг обліку доходів і витрат платникам єдиного податку, 723 розрахункових книжки, видано 509 довідок про подану декларацію про майновий стан та доходи та 493 довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюється органами доходів і зборів, зареєстровано 243 реєстратора розрахункових операцій. З метою вивчення рівня ефективності та якості надання послуг у Центрах обслуговування платників фахівцями Лубенської ОДПІ проводилися письмові опитування за допомогою розташованої в холі ЦОП скриньки пропозицій та побажань.

Так, у 2017 році через такі скриньки отримано 142 письмові анкети, в яких платниками надано позитивну оцінку роботи Центрів обслуговування платників в 2130 відгуках.

Відділ обслуговування платників Лубенської ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області

 

4. За публічною інформацією до Лубенської ОДПІ у 2017 році звертались 8 разів За січень – грудень 2017 року до Лубенської ОДПІ надійшло 7 запитів від юридичних осіб та 1 запит від фізичної особи. Запити від юридичних осіб стосувались надання інформації щодо ставок земельного податку та податку на нерухоме майно, які застосовуються на території, що обслуговується Лубенською ОДПІ та подання податкових декларацій про майновий стан і доходи громадян, які самостійно здійснювали сільськогосподарську діяльність на належних їм земельних частках (паях) на території сільської ради.

Поданий запит від фізичної особи не підпадає під дію Закону України „Про доступ до публічної інформації” і йому було відмовлено в наданні запитуваної інформації.

Всі вони розглянуті у встановлений законодавством термін.

Нагадуємо, що право здійснювати запити на отримання публічної інформації надається Законом України „Про доступ до публічної інформації”, метою якого є забезпечення прозорості та відкритості суб'єктів владних повноважень і створення механізмів реалізації права кожного на доступ до публічної інформації. Запит на інформацію можна надіслати поштою за адресою : індекс 37500, м. Лубни вул. Я.Мудрого, 21 з поміткою “Публічна інформація”, електронною поштою на скриньку pl.dpi18.publ@sfs.gov.ua, або факсом (05361) 7-12-75.

Відділ обслуговування платників Лубенської ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області

 

5. Про роботу зі зверненнями громадян За січень-грудень 2017 року до Лубенської ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області надійшло 11 письмових звернень громадян.

Громадяни зверталися з питань проведення контрольно – перевірочної роботи - 3 випадки та ознайомлення з матеріалами перевірки, 1 випадок - щодо орендної плати за землю, 1 випадок – декларування доходів громадян, 4 випадки – відмова від реєстраційних номерів облікової картки платника податків і від обліку за серією та номером паспорту, 1 – сплата єдиного соціального внеску та 1 анонімне звернення.

Відповідь на всі звернення надана у встановлені законодавством терміни з відповідними роз’ясненнями. Аналізуючи соціальний стан необхідно зазначити, що в 3-ох випадках це були пенсіонери, в інших 7-ох випадках заявники соціального стану не зазначили.

За категорією авторів звернень - звертався 1 інвалід II групи. На протязі 2017 року керівництвом Лубенської ОДПІ здійснено 3 прийоми громадян, один з громадян за соціальним станом - пенсіонер, інвалід III групи. Дані змісту основного питання, що порушували громадяни - звернення стосувалося необхідності отримання роз’яснень щодо правомірності нарахування податку на нерухоме майно, правомірності нарахування фінансових санкцій та пені по єдиному внеску та відмова від реєстраційних номерів облікової картки платника податків і від обліку за серією та номером паспорту.

Відділ обслуговування платників Лубенської ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області

 

6. Нова декларація про майновий стан і доходи Лубенська ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області інформує, що з 31.12.17 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 06.06.17 № 556 (далі – Наказ № 566), яким викладено у новій редакції форму податкової декларації про майновий стан і доходи (далі – Декларація) та інструкцію щодо її заповнення.

Починаючи з 01.01.18 Декларація має подаватися за новою формою.

Зокрема, змінами, внесеними Наказом № 566 передбачено, що фізичні особи – підприємці (далі – ФОП) у додатку Ф2 до декларації відображають амортизаційні відрахування за витратами, понесеними на придбання (самостійне виготовлення) основних засобів та придбання нематеріальних активів.

Крім того, для ФОП, які у звітному (податковому) році припиняють державну реєстрацію підприємницької діяльності за власним рішенням та подають Декларацію у строки, встановлені абзацом другим п.177.11 ст.177 Податкового кодексу України, передбачено відображення дати прийняття рішення про припинення у рядку 8 «Категорія платника» Декларації.

Наказ № 566 опубліковано в офіційному виданні «Офіційний вісник України» від 25.07.17 № 58. Лубенська ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області

 

7. Коли необхідно проводити річний перерахунок по ПДФО Лубенська ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області звертає увагу роботодавців на те, що перерахунок податку на доходи фізичних осіб (далі - ПДФО) визначено статтею 169 Податкового кодексу України від 02.12.10 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ). Так, роботодавець платника ПДФО зобов’язаний здійснити, у тому числі за місцем застосування податкової соціальної пільги (далі - ПСП), з урахуванням положень абзацу другого п. 167.1 ст. 167 ПКУ, перерахунок суми доходів, нарахованих такому платнику ПДФО у вигляді заробітної плати, а також суми наданої ПСП: - за наслідками кожного звітного податкового року нарахування заробітної плати за останній місяць звітного року; - під час проведення розрахунку за останній місяць застосування ПСП у разі зміни місця її застосування за самостійним рішенням платника ПДФО або у випадках, визначених пп. 169.2.3 п. 169.2 ст. 169 ПКУ; - під час проведення остаточного розрахунку з платником ПДФО, який припиняє трудові відносини з таким роботодавцем. Крім того, роботодавець та/або податковий агент має право здійснювати перерахунок сум нарахованих доходів, утриманого ПДФО за будь-який період та у будь-яких випадках для визначення правильності оподаткування незалежно від того, чи має платник податку право на застосування ПСП (пп. 169.4.3 п. 169.4 ст. 169 ПКУ). Річний перерахунок ПДФО за 2017 рік відображається у звітності при нарахуванні заробітної плати за грудень 2017 року. Лубенська ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області 8. З Нового року фермерські господарства сплачують єдиний соціальний внесок Лубенська ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області повідомляє, що Законом України від 3 листопада 2017 року №2148 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій» внесено зміни, зокрема, до Закону України від 8 лютого 2010 року №2464 «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (далі – Закон №2464). Ці зміни набрали чинності з 1 січня 2018 року. Так, відповідно до ст.4 Закону №2464, члени фермерського господарства є платниками єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиного внеску) за умови, що вони не належить до осіб, які підлягають страхуванню на інших підствах. Водночас, члени фермерського господарства звільняються від сплати єдиного внеску, якщо вони отримують пенсію за віком чи інвалідністю, або соціальну допомогу. Отже, з 2018 року члени фермерських господарств сплачуватимуть єдиний внесок до 20 числа місяця, що настає за кварталом.

Лубенська ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області

Лубенська ОДПІ повідомляє.

З повідомленнями про:

1. новації у сплаті ЄСВ;

2.до уваги платників ПДВ;

3.щодо неподання звітності неприбутковою організацією, яка не пройшла перереєстрацію,

можна ознайомитись тут.

Анотація основних змін у антикорупційному законодавстві розміщена тут.

Лубенська ОДПІ повідомляє:

 

1. До уваги громадян – землекористувачів!

 Лубенська ОДПІ нагадує громадянам, які мають у власності чи користуванні земельні ділянки, про необхідність терміново сплатити земельний податок за 2017 рік.

 На даний час далеко не всі громадяни сплатили за користування земельними ділянками.

 Згідно з п. 14.1.147. ст. 14 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №275 5-VI із змінами та доповненнями (далі - ПКУ) плата за землю - обов'язковий платіж у складі податку на майно, що справляється у формі земельного податку або орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності, який повинні сплачувати власники землі та землекористувачі з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою.

 Земельний податок необхідно сплатити протягом 60 днів з дня отримання податкового повідомлення-рішення.

 В разі, не отримання податкового повідомлення-рішення, необхідно звернутися для його отримання до податкової інспекції за місцем розташування земельної ділянки (Хорольське відділення Лубенської ОДПІ, м. Хорол, вул. Кременчуцька, 44).

 Тож, Лубенська ОДПІ звертається до громадян міста та району в найкоротші терміни виконати свій конституційний обов’язок та сплатити плату за землю, що мається в у власності чи користуванні.  Зустрінемо Новий рік без боргів.

 

 2. Про підсумки роботи Лубенської ОДПІ

 

 На черговій нараді Лубенської районної державної адміністрації начальник Лубенської ОДПІ ГУ ДФС у Полтавській області О.Коломієць інформував про роботу інспекції протягом 9-ти місяців 2017 року.

  В своїй доповіді О.В.Коломієць зазначив про сприяння Лубенською ОДПІ наповненню 117 місцевих бюджетів, з яких 105 сільських рад, 6 об’єднаних територіальних громад (Засульської, Пирятинської, Семенівської, Клепачівської, Новоавраміської, Покровсько – Багачанської (останні три по Хорольському району), 3-х селищ (Гребінка, Оржиця, Чорнухи) та 2-х міст (Лубни та Хорол). Завдяки платникам податків, які виконали свій конституційний обов`язок та зареєстровані не території обслуговування Лубенської ОДПІ мобілізація платежів за січень-вересень 2017 року склала до Зведеного бюджету України 1116,2 млн. грн., з них до державного бюджету - 468,2 млн. грн., до місцевих бюджетів різних рівнів 648,0 млн. грн. Крім того, за звітний період платниками сплачено 392,6 млн. грн. єдиного внеску. Як зазначив О.В.Коломієць, за 9 місяців 2017 року Центри обслуговування платників (далі ЦОП), які функціонують при Лубенській ОДПІ Головного управління ДФС у Полтавській області, відвідало 115817 платників податків – підприємців та юридичних осіб, а також пересічних громадян, в тому числі по головному офісу Лубенської ОДПІ – 44317 платників, що становить 38,3 відсотка від загальної кількості відвідувачів. Персоналом ЦОП в звітному періоді надано 28952 адміністративні послуги, в тому числі головним офісом – 8096, або 28 відсотків від наданих послуг по ОДПІ. Звернув увагу присутніх, що з метою вивчення рівня ефективності та якості надання послуг у Центрах обслуговування платників фахівцями Лубенської ОДПІ проводилися письмові опитування за допомогою розташованої в холі ЦОП скриньки пропозицій та побажань. Так, за період січень – вересень 2017 року через такі скриньки отримано 142 письмові анкети відвідувачів, в яких надано позитивну оцінку роботи Центрів обслуговування платників в 2130 відгуках, в тому числі по головному офісу - 30 анкет з 450 позитивними відгуками. На завершення свого виступу О.В.Коломієць зауважив, що на даний час далеко не всі громадяни сплатили за користування земельними ділянками. Запросив громадян, які не отримали повідомлення про сплату земельного податку та податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, але є потенційними платниками, чи мають сумніви щодо необхідності оподаткування, звернутися до податкового органу для проведення звірки. 3. Щодо надання в оренду приміщень фізичними особами – підприємцями – платниками єдиного податку третьої групи Державна фіскальна_служба України надала індивідуальну податкову консультацію від 01.11.2017 р. N2457/П/99-99-13-01-02-14/ІПК щодо деяких питань надання в оренду приміщень фізичними особами - підприємцями - платниками єдиного податку. Спрощена система оподаткування для фізичних осіб - підприємців - платників єдиного податку регулюється главою 1 розділу XIV Податкового кодексу України (далі - Кодекс). Відповідно до п. 291.4 ст. 291 Кодексу суб'єкти господарювання, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, поділяються на три групи платників єдиного податку, зокрема, третя група - фізичні особи - підприємці, які не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, не обмежена та юридичні особи - суб'єкти господарювання будь-якої організаційно-правової форми, у яких протягом календарного року обсяг доходу не перевищує 5000000 гривень. Обмеження щодо перебування на спрощеній системі для фізичних осіб - підприємців, які надають в оренду майно, передбачені підпунктом 291.5.3 п. 291.5 ст. 291 Кодексу, відповідно до якого фізичні особи - підприємці, які надають в оренду земельні ділянки, загальна площа яких перевищує 0,2 гектара, житлові приміщення, загальна площа яких перевищує 100 квадратних метрів, нежитлові приміщення (споруди, будівлі) та/або їх частини, загальна площа яких перевищує 300 квадратних метрів, не можуть бути платниками єдиного податку. Отже, якщо загальна площа кожного окремого виду майна та/або їх частки, яке надається в оренду, не перевищує норми, встановлені пп. 3 п. 291.5 ст. 291 Кодексу, то така фізична особа - підприємець, що здійснює діяльність з надання в оренду власної нерухомості, має право перебувати на спрощеній системі оподаткування. 

ОГОЛОШЕННЯ

 

 18 жовтня 2017 року відбулося друге засідання конкурсної комісії з відбору кандидата на посаду директора Хорольського районного будинку культури.

 Матеріали другого засідання можна переглянути тут.

 

Голова конкурсної комісії                                                                                                  Р.М.Гловацький

Оголошення

 

 13 жовтня 2017 року відбулося перше засідання конкурсної комісії з відбору кандидата на посаду директора Хорольського районного будинку культури.

 Матеріали першого засідання можна переглянути тут.

 

 Друге засідання конкурсної комісії з відбору кандидата на посаду директора Хорольського районного будинку культури відбудеться 18 жовтня 2017 року о 10-00 год., за адресою: м. Хорол, вул. 1 Травня, 4, 1-й поверх, кабінет №7 (кімната депутата).

 

Голова конкурсної комісії                                                                                                 Р.М.Гловацький

ОГОЛОШЕННЯ

 

 Перше засідання конкурсної комісії з відбору кандидата на посаду директора Хорольського районного будинку культури відбудеться 13 жовтня 2017 року о 10-00 год., за адресою: м. Хорол, вул. 1 Травня, 4, 1-й поверх, кабінет №7 (кімната депутата).

 

Секретар конкурсної комісії                                                                                              М.М.Остапенко

Хорольська районна рада інформує, що 14 вересня 2017 року розпочато голосування за проекти, які допущені до голосування у рамках Бюджету участі Полтавської області.

 

Від Хорольського району до голосування допущені наступні проекти:

 

183 Відродження пляжної зони та місця відпочинку на березі річки Хорол для мешканців Трубайцівської територіальної громади Хорольського району Проект спрямований на поліпшення комфорту для користування пляжем мешканцями Трубайцівської сільської ради, збереження та відновлення природного русла, а також підвищення безпеки відпочинку громадян, шляхом розчищення водойми та благоустрою пляжної зони.

 

173 Облаштування паркової зони відпочинку в с.Штомпелівка Хорольського району Полтавської області Метою даного проекту є облаштування паркової зони в с.Штомпелівка та забезпечення населення публічним простором для зустрічей та культурного відпочинку.На території села Штомпелівка відсутнє місце для організованого та цивілізованого відпочинку жителів села. Для вирішення даної проблеми проектом передбачається створення паркової зони відпочинку

 

172 «Оновлення майданчика – покращення розвитку футболу», м. Хорол, Полтавська область Хорольська гімназія є найбільшим навчальним закладом Хорольського району (понад 600 дітей). Розвиток спорту і фізичної культури є пріоритетним для цього закладу. Проект націлений на відновлення майданчика з штучним покриттям для гри в футбол.

 

133 Благоустрій цілющого джерела та створення зони відпочинку і оздоровлення на території Петракіївської сільської ради Хорольського району Проект спрямований на організацію проведення ряду робіт, щодо благоустрою цілющого джерела в с. Куторжиха, що має забезпечити доступ жителям прилеглих населених пунктів, та туристам до якісної питної води . Створення умов для відпочинку та розвитку «зеленого туризму».

 

119 «Паркова зона – необхідність для культурного відпочинку населення», с. Вишняки, Хорольський район Для забезпечення повноцінного культурно-дозвіллєвого відпочинку мешканців та гостей села, у рамках реалізації проекту передбачено облаштування рекреаційної зони в центрі села.

 

69 Облаштування дитячого ігрового майданчика у с. Клепачі Хорольського району Полтавської області На території села Клепачі проживає 125 дітей до 14 років, що складає 52,5% від загальної кількості дітей, проживаючих на території ОТГ. Проте, дитячий ігровий майданчик, який би міг забезпечити культурний та змістовний відпочинок дітей села – відсутній. Облаштування дитячого ігрового майданчика в селі Клепачі забезпечить вирішення цієї проблеми.

 

68 Облаштування скверу у с.Клепачі Хорольського району Полтавської області На території центральної садиби Клепачівської ОТГ у селі Клепачі відсутнє місце для організованого та цивілізованого відпочинку жителів села. Для вирішення даної проблеми пропонується в центрі населеного пункту, на території березового гаю облаштувати сквер. Метою даного проекту є облаштування скверу відпочинку у с.Клепачі та забезпечення населення публічним простором для зустрічей та культурного відпочинку.

 

67 Придбання саджанців багаторічних рослин для благоустрою сіл Клепачівської ОТГ Хорольського району Полтавської області Виконавчим комітетом Клепачівської ОТГ та її комунальним господарством проведено багато роботи по благоустрою населених пунктів громади. Проте, озелененню територій сіл увага не приділялася. Реалізація даного проекту дасть можливість озеленити клумби, що розташовані поблизу шкіл, клубів та адмінприміщень, а також поповнити саджанцями березовий гай села Клепачі – центральної садиби громади.

 

36 Пропаганда та формування здорового способу життя в Хильківській громаді Хорольського району Проект спрямований на поліпшення комфорту проживання мешканців Хильківської територіальної громади, підвищення безпеки дозвілля дітей шляхом встановлення дитячого майданчика. Упорядкування зони відпочинку (прибирання території); встановлення дитячого ігрового майданчика; поліпшення комфорту проживання мешканців Хильківської територіальної громади, підвищення безпеки дозвілля дітей. Вирішення проблеми пропонується шляхом встановлення дитячого майданчика на території Хильківського сільського будинку культури.

 

187 Фестиваль української національної кухні «Тільки з печі», с. Вишняки, Хорольський район Для залучення більшої кількості гостей та туристів на Хорольщину, популяризації туристичної привабливості краю планується започаткування фестивалю української кухні. На фестивалі представлені виробники продуктів харчування, майстри української кухні, бджільництва, садівництва з усієї Полтавщини.

 

 Кожен громадянин може проголосувати за 3 (три) обрані ним проекти через онлайн – платформу "Громадський бюджет" або шляхом заповнення паперового бланку для голосування , який можна отримати у пункті супроводу "Бюджету участі" у приміщенні районної ради кім.37.

 Пункти голосування працюють також на територіях Вишняківської, Петракіївської, Трубайцівської, Хильківської, Штомпелівської сільських рад та Клепачівської ОТГ. За консультаціями та реєстрацію звертатись до секретарів сільських рад та ОТГ.

Оголошення

 

ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ ДЛЯ ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ

 

 Відповідно до Положення про порядок призначення на посаду та звільнення з посади керівників підприємств (установ, організацій, закладів), які належать до спільної власності територіальних громад Хорольського району, укладення та розірвання з ними контрактів, Хорольська районна рада інформує про початок приймання документів від громадських організацій, незалежних фахівців у сфері культури, публічного або бізнес-адміністрування, членів професійних, творчих спілок, об’єднань, асоціацій, організацій у сфері культури, зареєстрованих відповідно до закону, членів міжнародних об’єднань, асоціацій, організацій у сферах культури для включення до персонального складу конкурсної комісії з відбору директора Хорольського районного будинку культури.

 Для участі в жеребкуванні громадських організацій у сфері культури відповідного функціонального спрямування необхідно подати наступні документи:

 • лист у довільній формі, підписаний керівником громадської організації, із зазначенням трьох кандидатур, які рекомендуються для включення до складу конкурсної комісії, до якого додаються заява та анкета на кожного кандидата;

 • копію Статуту громадської організації, завірену належним чином.

 Відповідальність за достовірність поданих даних несуть кандидат і громадська організація, що рекомендує кандидатуру для включення до складу конкурсної комісії.

 Документи приймаються з 05 вересня 2017 року по 18 вересня 2017 року включно за адресою: м.Хорол, вул. 1 Травня, 4 (Хорольська районна рада) або надсилаються на електронну адресу Хорольської районої ради: horol_rada@ukr.net .

 Жеребкування громадських організацій відбудеться 22 вересня 2017 року в приміщенні Хорольської районної ради за адресою: м.Хорол, вул.1 Травня,4. Довідки за телефоном: 32750.

 

Начальник відділу управління майном                                                                                 В.В.Малюжко.

Відомості

про матеріально-технічну базу, фінансову звітність Хорольського районного будинку культури за 2016 рік та умови праці керівника.

 

 Фінансова звітність та матеріально-технічна база.

Хорольський районний будинок культури розташований за адресою м. Хорол, вул.Незалежності, 73, є бюджетною установою і фінансується з районного бюджету.

 В ньому налічується 21,5 штатних одиниць.

 Кількість клубних формувань – 18 од.

 Кількість учасників – 211 чоловік.

 Кількість проведених заходів – 82.

 Кількість відвідувачів – 16768 чоловік.

 У 2016 р. отримано кошти в сумі – 1734,5,0 тис. грн.

 Видатки на заробітну плату з нарахуваннями становлять – 1095,8 тис. грн.

 Видатки на енергоносії – 147,6 тис. грн.

 Інші поточні видатки – 199,3 тис. грн.

 Придбання матеріалів та предметів – 291,8 тис. грн.

 Вартість основних засобів складає – 1698,2 тис. грн.

 Інші нематеріальні активи – 240,4 тис. грн.

 Придбання обладнання та матеріалів довгострокового використання – 27,6 тис. грн.

 Власні надходження, отримані як плата за послуги, що надаються згідно з основною діяльністю, становлять 9,4 тис. грн. і спрямовані на здійснення господарської діяльності закладу.

 Умови праці керівника .

 Посада – директор Хорольського районного будинку культури.

 Оплата праці здійснюється відповідно до постанови КМУ від 30.08.2002 № 1298 «Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери», зі змінами, внесеними наказом Міністерства культури і туризму України від 18.10.2005 №745 «Про впорядкування умов оплати праці працівників культури на основі Єдиної тарифної сітки», зі змінами. Виходячи з вищевказаних документів, згідно штатного розпису посадовий оклад директора відповідно до 14 розряду 3872 грн.

 Згідно з чинним законодавством України директору надається щорічна оплачувана відпустка тривалістю 24 календарних дні та додаткова оплачувана відпустка тривалістю 6 календарних днів за ненормований робочий день, за особливий характер праці згідно статті 8 Закону України «Про відпустки».

 Оплата відпустки проводиться виходячи із середньомісячного заробітку, обчисленого в порядку, встановленого Кабінетом Міністрів України.

 Режим роботи:

 - Робочий час:

 понеділок – п’ятниця: 08. 00 – 17. 00

 - Вихідні дні: субота, неділя.

 - Обідня перерва: 12.00 – 13.00.

 Ненормований робочий день.

 

Начальник відділу культури та туризму Хорольської РДА                                                          І.А.Гунько

УКРАЇНА

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСТЬ

ХОРОЛЬСЬКА РАЙОННА РАДА

 

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

 

01 вересня 2017 року                                                                                                                      № 25

 

Про проведення конкурсу на посаду директора

Хорольського районного будинку культури.

 

 Відповідно до ст.55 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст.211-ст.215 Закону України «Про культуру», Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо запровадження контрактної форми роботи у сфері культури та конкурсної процедури призначення керівників державних та комунальних закладів», Положення про порядок призначення на посаду та звільнення з посади керівників підприємств (установ, організацій, закладів), які належить до спільної власності територіальних громад Хорольського району, укладення та розірвання з ними контрактів, затвердженого відповідним рішенням 17 сесії районної ради 7 скликання від 02.06.17 №245-XVII та у звязку з закінченням терміну дії контракту з директором Хорольського районного будинку культури, вирішила:

1. Оголосити конкурс на посаду директора Хорольського районного будинку культури.

2. До 04 вересня 2017 року оприлюднити оголошення про проведення конкурсу на посаду керівника Хорольського районного будинку культури (додається).

3. До 29 вересня 2017 року затвердити склад конкурсної комісії.

 

Голова районної ради                                                                                                           В.А.Мартюк.

 

Додаток до розпорядження голови районної ради

№25 від 01 вересня 2017 року

 

ОГОЛОШЕННЯ КОНКУРСУ

на посаду директора Хорольського районного будинку культури

 

 Відповідно до статтей 21¹, 21², 21³, 214, 215 Закону України “Про культуру” та Закону України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо запровадження контрактної форми роботи у сфері культури та конкурсної процедури призначення керівників державних та комунальних закладів культури”, Хорольська районна рада оголошує конкурс на посаду директора Хорольського районного будинку культури.

 Для участі в конкурсі необхідно подати наступні документи:

• заяву про участь у конкурсі на ім’я голови Хорольської районної ради;

• згоду на обробку персональних даних відповідно до Закону України “Про захист персональних даних”; • автобіографію, що містить прізвище, ім’я та по батькові, число, місяць, рік і місце народження, інформацію про громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду, місце роботи, громадську роботу (у тому числі на виборних посадах), контактний номер телефону, адресу електронної пошти чи іншого засобу зв’язку;

• довідку про наявність чи відсутність судимості;

• інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення;

• копію документу, що посвідчує особу;

• копію документів про вищу освіту;

• два рекомендаційні листи довільної форми;

• мотиваційний лист довільної форми. Кваліфікаційні вимоги до кандидатів:

вища освіта, стаж роботи у сфері культури не менше трьох років, вільне володіння державною мовою.  Документи приймаються упродовж 30 днів з дня оголошення конкурсу по 03 жовтня 2017 року включно за адресою: м.Хорол, вул. 1 Травня, 4 (Хорольська районна рада) або надсилаються на електронну адресу Хорольської районої ради: horol_rada@ukr.net

 Конкурсна комісія буде сформована до 29 вересня 2017р., перше та друге засідання якої відбудеться 13 жовтня 2017р., 18 жовтня 2017 року відповідно.

 Довідки за телефоном: 32750 .

 

Заступник голови районної ради                                                                                      Р.М.Гловацький

ОГОЛОШЕННЯ!

 

 Відділ управління майном Хорольської районної ради має намір здійснити ремонт фасаду адміністративної будівлі за адресою: м.Хорол, вул.1 Травня,4.

 Для виконання ремонтно-будівельних робіт запрошуємо потенційних підрядників – будівельні організації, підприємців, що мають відповідні дозволи .

 Пропозиції приймаються до 10 липня 2017року за адресою: 37800 Полтавська область, м.Хорол, вул. 1Травня,4, кабінет 31. Телефон для довідок (05362)32-7-50.

Розміщено 20.06.2017.

Повідомлення Лубенської ОДПІ.

До відома жителів району!

22.09.2016р. в адміністративному приміщенні за адресою: 1 Травня,4 в м. Хорол (кімната депутата) з 10 до 12 години відбудеться прийом громадян інспектором Державної архітектурно - будівельної інспекції у Полтавській області.

Решетилівський художній професійний ліцей запрошує на навчання випускників 2015-2016 року. Докладну інформацію можна отримати по телефону (05363)21396.

Хорольська районна рада оголошує пошук кандидатів у присяжні Хорольського районного суду Полтавської області .

 На підставі подання начальника Територіального управління Державної судової адміністрації України в Полтавській області та з метою сформування списку присяжних, Хорольська районна рада повідомляє про пошук кандидатів у присяжні Хорольського районного суду Полтавської області.

 Вимоги до претендента:

Присяжним може бути громадянин України, який досяг тридцятирічного віку і постійно проживає на території, на яку поширюється юрисдикція відповідного суду.

 Не підлягають включенню до списку присяжних громадяни:

1. Визнані судом обмежено дієздатними або недієздатними;

2. Які мають хронічні психічні чи інші захворювання, що перешкоджають виконанню обов’язків присяжного;

3. Які мають не зняту чи непогашену судимість;

4. Народні депутати України, члени Кабінету Міністрів України, судді, прокурори, працівники органів внутрішніх справ та інших правоохоронних органів, військовослужбовці, працівники апаратів суддів, інші державні службовці, посадові особи місцевого самоврядування, адвокати, нотаріуси, члени Вищої кваліфікаційної комісії суддів України, Вищої ради юстиції;

5. Особи, на яких протягом останнього року накладалося адміністративне стягнення за вчинення корупційного правопорушення. 6. Громадяни, які досягли шістдесяти п’яти років

7. Особи, які не володіють державною мовою.

  Громадянам, що виявили бажання бути включеним до списку присяжних, необхідно подати до Хорольської районної ради наступні документи :

1.Заява про згоду на включення до списку присяжних Хорольського районного суду.

2. Ксерокопії паспорта громадянина України (1 - 2 сторінки та сторінка з інформацією про останнє місце реєстрації /проживання кандидата),  індивідуального податкового номера.

Довідки за телефоном: (099)1520323

електронна адреса для листування: horolradainfo@ukr.net

 У зв’язку з колійно-ремонтними роботами з 02.08.2016 року по 08.08.2016 року залізничний переїзд 205 км. ст.. Хорол буде закритий для руху автотранспорту.

 Обїзд автотранспорту буде здійснюватись через залізничний переїзд 203 км. Перегону Шишаки-Хорол

( с. Штомпелівка).

 Докладну інформацію можна отримати по телефону (05359)95274.

  Згідно Розпорядження голови Полтавської обласної ради О.Ю. Біленького від 26.06.2016 року № 131

« Про затвердження графіка виїзних прийомів громадян головою обласної ради, першим заступником та заступником голови обласної ради в територіальних громадах Полтавської області у липні-грудні 2016 року» перший заступник голови обласної ради Холод Євгеній Миколайович буде здійснювати прийом громадян на території Хорольського району в жовтні 2016 року.

  Докладну інформацію можна отримати у Хорольській районній раді та по телефону (262)33164,33431.

Хорольська районна рада оголошує пошук кандидатів у присяжні Хорольського районного суду Полтавської області .

 На підставі подання начальника Територіального управління Державної судової адміністрації України в Полтавській області та з метою сформування списку присяжних, Хорольська районна рада повідомляє про пошук кандидатів у присяжні Хорольського районного суду Полтавської області.

 Вимоги до претендента: Присяжним може бути громадянин України, який досяг тридцятирічного віку і постійно проживає на території, на яку поширюється юрисдикція відповідного суду.

 Не підлягають включенню до списку присяжних громадяни:

1. Визнані судом обмежено дієздатними або недієздатними;

2. Які мають хронічні психічні чи інші захворювання, що перешкоджають виконанню обов’язків присяжного;

3. Які мають не зняту чи непогашену судимість;

4. Народні депутати України, члени Кабінету Міністрів України, судді, прокурори, працівники органів внутрішніх справ та інших правоохоронних органів, військовослужбовці, працівники апаратів суддів, інші державні службовці, посадові особи місцевого самоврядування, адвокати, нотаріуси, члени Вищої кваліфікаційної комісії суддів України, Вищої ради юстиції;

5. Особи, на яких протягом останнього року накладалося адміністративне стягнення за вчинення корупційного правопорушення.

6. Громадяни, які досягли шістдесяти п’яти років

7. Особи, які не володіють державною мовою.

  Громадянину, який виявив бажання бути включеним до списку присяжних, необхідно подати до Хорольської районної ради наступні документи :

1.Заява про згоду на включення до списку присяжних Хорольського районного суду.

2. Ксерокопії паспорта громадянина України (1 - 2 сторінки та сторінка з інформацією про останнє місце реєстрації /проживання кандидата).

 

Довідки за телефоном: (099)1520323

електронна адреса для листування: horolradainfo@ukr.net.

                               Відділ управління майном Хорольської районної ради

має намір замовити виготовлення проектно-кошторисної документації по реконструкції одноповерхової нежитлової будівлі по вул. Козацька, 38 в м.Хорол, Полтавської області, загальною площею 626,2 кв.м. в житлову будівлю (в об’ємі обстеження, ескізний проект, робочий проект) .

   Для виконання проектних робіт запрошуємо підприємства, установи, фізичних осіб-підприємців, що мають відповідні сертифікати на проектування.

   Пропозиції надавати в письмовому вигляді із зазначенням орієнтовних термінів виконання робіт та їх вартості протягом місяця з дня опублікування цього оголошення за адресою : 37800 Полтавська область, м.Хорол, вул. 1Травня,4.

   Перелік документів, які необхідно надати з пропозиціями:

1. Копія сертифіката.

2. Копія витягу з ЄДРПОУ.

3. Перелік об’єктів по яких в період в 2014-2015 рр. виконувались роботи з проектування з адресами та телефонами замовників.

   Склад пропозицій:

1.Розрахунок (кошторис)вартості проектних та інших робіт.

2. Терміни виконання проектних робіт.

   Критерії визначення переможця:

1. Найменша ціна за повний пакет документів .

2. Відсутність негативних відгуків від попередніх замовників.

Телефони для довідок (05362)32750

                         Відділ управління майном Хорольської районної ради

має намір здійснити технічне обстеження двоповерхової нежитлової будівлі по вул. Небесної сотні, 33/а в м.Хорол, Полтавської області, загальною площею 388,3 кв. м. для отримання об'єктивних даних про фактичний технічний стан всіх конструкцій будівлі.

   Для виконання обстеження та складання звіту запрошуємо підприємства, установи, фізичних осіб-підприємців що мають відповідні дозвільні документи.

   Пропозиції надавати в письмовому вигляді із зазначенням орієнтовних термінів виконання робіт та їх вартості протягом місяця з дня опублікування цього оголошення за адресою : 37800 Полтавська область, м.Хорол, вул. 1Травня,4.

   Перелік документів, які необхідно надати з пропозиціями:

1. Копії відповідних дозвільних документів.

2. Копія витягу з ЄДРПОУ; 3. Перелік об’єктів по яких в період в 2014-2015 рр. виконувались обстеження конструкцій будівель з адресами та телефонами замовників.

   Склад пропозицій:

1.Розрахунок (кошторис)вартості обстеження;

2. Терміни виконання обстеження.

   Критерії визначення переможця:

1. Найменша ціна за проведене остеження ;

2. Відсутність негативних відгуків від попередніх замовників.

Телефони для довідок (05362)32750

Центр допомоги учасникам АТО

 

         16 лютого о 10.00 в приміщенні районної ради відбудеться зустріч демобілізованих учасників АТО з головою обласного Центру допомоги учасникам АТО Валерієм Довженком та виконуючою обов'язки начальника Головного управління Держгеокадастру у Полтавській області Н.А.Дяченко.

          Запрошуємо зацікавлених до участі.

ГРАФІК

виїзних прийомів громадян головою обласної ради, першим заступником та заступником голови обласної ради 

в територіальних громадах  Полтавської області  у лютому-червні 2016 року

  

Прізвище, ім’я,

по-батькові, посада

Райони, міста обласного

значення та об’єднані територіальні громади області*

 

Дата

    прийому**

Телефони для

попереднього запису

 

 

 

 

 

 

 

 

Біленький Олександр Юрійович,

голова обласної ради

 

 

 

 

 

Чорнухинський район

10 лютого 2016 р.

Чорнухинська районна рада,

(240) 5-17-72

 

Кобеляцька міська рада

 

Пирятинський район

 

березень 2016р.

Кобеляцька міська рада

(243) 3-12-05

Пирятинська районна рада

(258) 2-00-54

 

Клепачівська сільська об’єднана територіальна громада Хорольського району

 

Покровсько-Багачанська сільська об’єднана територіальна громада

Хорольського району

 

 

 

квітень 2016 р.

Клепачівська сільська об’єднана територіальна громада

(262) 9-44-42; 9-44-31

 

Покровсько-Багачанська сільська  об’єднана територіальна громада

(262) 9-53-42; 9-53-32

Шишацька селищна об’єднана територіальна громада

 

Диканський район

 

 

травень 2016р.

Шишацька селищна об’єднана територіальна громада

(252) 9-14-53,

Диканська районна рада

(251) 9-18-52; 9-14-06

 

Семенівська селищна об’єднана територіальна громада

 

Семенівський район

 

 

червень 2016р.

Семенівська селищна об’єднана територіальна громада

(241) 9-17-51,

 

Семенівська районна рада

(241) 9-19-03; 9-12-97

 

 

 

 

 

 

Холод Євгеній Миколайович,

перший заступник голови обласної ради

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кременчуцький район

05 лютого 2016 р.

Кременчуцька районна рада

(266) 2-24-97

 

Глобинський район

березень 2016р.

Глобинська районна рада

(265) 2-42-37; 2-45-09

 

Козельщинський район

квітень 2016р.

Козельщинська районна рада

(242) 3-15-98; 3-12-83

 

Великобагачанський район

травень 2016р.

Великобагачанська районна рада

(245) 9-11-43; 9-12-52

 

Новосанжарський район

червень 2016р.

Новосанжарська районна рада

(244) 3-25-30; 3-14-95

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ханко Анатолій Миколайович,

заступник голови обласної ради

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Зіньківський район

 

Гадяцький район

 

 

04 лютого 2016р.

Зіньківська районна рада

(253) 2-41-12;

Гадяцька районна рада

(254) 2-06-94, 3-33-28

 

Миргородський район

 

Великобагачанський район

 

 

09 лютого 2016р.

Миргородська районна рада

(255) 5-25-21, 5-25-24

Великобагачанська районна рада

(245) 9-12-52, 9-11-43

 

Лохвицький район

 

Лубенський район

 

17 лютого 2016р.

Лохвицька районна рада

(256) 3-19-73;

Лубенська районна рада

(261) 7-47-84

 

Машівський район

 

Карлівський район

 

 

02 березня 2016 р.

Машівська районна рада

(264) 9-10-07;

Карлівська районна рада

(246) 2-21-71, 2-14-82

 

Новосанжарський район

 

Кобеляцький район

 

 

10 березня 2016 р.

Новосанжарська районна рада

(244) 3-25-30; 3-14-95

Кобеляцька районна рада

(243) 3-12-50; 3-16-70

 

Козельщинський район

18 березня 2016р.

Козельщинська районна рада

(242) 3-15-98; 3-12-83

смт Диканька – с. Великі Будища Диканського району

 

 

смт Решетилівка – с. Потічок Решетилівського району

 

 

 

смт Шишаки – с. Яреськи Шишацького району

 

 

 

 

 

 

 

 

 

квітень 2016р.

Диканська районна рада

(251) 9-18-52; 9-14-06

Великобудищанська сільська рада

(251) 9-62-42

Решетилівська районна рада

(263) 2-18-83, 2-39-60

Потічанська сільська рада

(263) 9-32-34

 

Шишацька районна рада

(252) 9-10-91,

Яреськівська сільська рада

(252) 9-81-31

 

с. Дібрівка – с. Великі Сорочинці (Миргородський район)

 

 

 

м. Хорол – смт Семенівка

 

 

 

смт Котельва – с. Більськ Котелевського району

 

 

 

 

 

 

 

 

травень 2016р.

 

 

 

 

 

Дібрівська сільська рада

(255) 3-43-48

Великосорочинська сільська рада

(255) 3-15-42

 

Хорольська районна рада

(262) 3-31-64; 3-34-31

Семенівська районна рада

(241) 9-19-03; 9-12-97

 

Котелевська районна рада

(250) 2-23-05; 2-17-50

Більська сільська рада

(250) 9-45-42

м. Пирятин – смт Чорнухи

 

 

 

 

 

 

смт Диканька – сел. Опішне Зіньківського району

 

 

 

 

м. Карлівка

 

 

 

 

червень 2016р.

 

 

 

 

 

 

 

червень 2016р.

Пирятинська районна рада

(258) 2-00-54

Пирятинська міська рада

(258)2-05-80

Чорнухинська районна рада,

(240) 5-17-72

 

Диканська районна рада

(251) 9-18-52; 9-14-06

Опішнянська селищна рада Зіньківського р-ну

(253) 4-28-03

 

Карлівська районна рада

(246) 2-21-71, 2-14-82

Карлівська міська рада

(246)2-21-35

 

 * Місце проведення виїзного прийому може бути змінено.

**Конкретна дата проведення виїзного прийому визначатиметься згідно з планом роботи керівництва  обласної ради.

 

Попередній запис громадян може також проводитись в обласній раді за тел. 2-69-62, 56-47-64

або за адресою: м. Полтава, вул. Жовтнева, 45, к. 409, к. 433.

 

Прийом громадян здійснюється у територіальних громадах.

 

 

Шановні Хорольці!

Ми, матері і члени родин військовослужбовців Хорольського району, які несуть службу в зоні АТО, висловлюємо щиру вдячність керівникам підприємств, організацій, всім небайдужим людям за надання допомоги нашим синам, чоловікам, братам, які зараз на передовій, ризикуючи власним життям, відстоюють цілісність нашої держави.

У нас усіх має бути спільне завдання і бажання – зробити все для того, аби вони якнайшвидше повернулися додому переможцями, і, звичайно, живими та неушкодженими.

Наші сини, чоловіки там, на фронті, мають пишатися нами так само, як ми пишаємося ними у тилу. Вони мають знати, що захищають рідну землю, знищують ворога, щоб не ступив на нашу землю, а ми, тут, на місці, всією громадою робимо разом усе для спільної перемоги.

На даний час, окрім бронежелетів та касок, з настанням холодів, хлопці потребують забезпечення теплими речами, потрібні також продукти харчування, засоби гігієни, медикаменти, тютюнові вироби та інші необхіні речі. Та у зв’язку з тим, що продовжується мобілізація, кошти, які були зібрані, на жаль, закінчуються.

Ми звертаємося до всіх Хорольців з проханням продовжити надання грошової допомоги для потреб наших захисників.

Кошти прохання перераховувати на благодійний рахунок:

 

р/р 2600-1-045561001 в Хорольському відділенні Полтава – Банк

МФО 331489

ЄДРПОУ 25971213

 

Отримувач: Хорольська районна організація Української спілки ветеранів Афганістану.

 

ДО УВАГИ ЖИТЕЛІВ РАЙОНУ!

ШАНОВНІ ХОРОЛЬЦІ!

Останнім часом у районі поширилася практика збору коштів для потреб Армії. Збирачі свої дії мотивують рішенням районної ради.

Звертаємо Вашу увагу, що районна рада рішення про збір готівкових коштів від населення не приймала.

За рішенням президії районної ради від 21 березня 2014 року, кошти для надання допомоги військовомобілізованим жителям Хорольського району, які несуть службу на Сході України, акумулюються на рахунку Хорольської районної організації Української спілки ветеранів Афганістану.

Разом з тим, інформуємо, що в районі створено робочу групу по вирішенню першочергових проблем наших військових. До складу групи увійшли представники влади та громадських організацій, депутати районної ради, приватні підприємці. З метою надання адресної допомоги з кожним військовомобілізованим встановлено мобільний зв’язок.

Засідання робочої групи є відкритим і проходить щоденно, крім вихідних, о 16-00 год. в приміщенні районної ради (кімната депутата).'

Щоб не стати жертвою шахрайських дій так званих "волонтерів", всі бажаючі можуть перераховувати кошти на благодійний рахунок:

 

р/р 2600-1 -045561001 в Хорольському відділенні Полтава - Банк

МФО 331489

ЄДРПОУ 25971213

 

Отримувач: Хорольська районна організація Української спілки ветеранів Афганістану.